شهرکرد- سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱۰ پایگاه ثابت و سایر در استان آماده دریافت فطریه است.

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۱۰ پایگاه‌ها ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برپا می‌شود، اظهار کرد: این پایگاه‌ها آماده دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم مؤمن و روزه دار در عید سعید فطر هستند.

وی با بیان اینکه فطریه جمع آوری شده در بین زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت توزیع می‌شود، عنوان کرد: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند به روش‌های مختلفی زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم مومن استان می‌توانند فطریه و کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ و کد دستوری #۸۰۷۰*۶۶۵۵ * واریز کنند.

نصیری با بیان اینکه کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی را دارند نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند، گفت: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از دو میلیارد و ۳۲ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند.

وی افزود: درآمد حاصل از مشارکت‌های مردم در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شده است.