سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه معلمی جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است، گفت: خداوند متعال در قرآن خود را معلم معرفی می‌کند و این نشان از جایگاه معلمان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی صبح دوشنبه در جمع پایوران ستاد سپاه استان به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه معلمی شغل نیست، یک هنر است، تاکید کرد: مهمترین شاهکار خلقت تربیت انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه مقام معلمان آنچنان بالا است که پیامبر اسلام (ص) خود را معلم می‌دانست، افزود: معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند از سوی دیگر ما اعتقاد داریم که معلمی جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است و به همین جهت است که خداوند متعال در آیات قرآن خود را معلم معرفی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با گرامیداشت آغاز هفته عقیدتی سیاسی به شاخصه‌های برجسته شهید مطهری خاطر نشان کرد: شهید مرتضی مطهری حساسیت فوق‌العاده نسبت به اندیشه‌های اسلامی داشت و با بیان گرم و دلنشین به شبهات پاسخ می‌داد که امروز باید الگوی جوانان و طلاب و فعالان فرهنگی ما باشد.

دیباجی با بیان اینکه شهید مطهری با قرآن مأنوس بود، متعبد بود و کوچک‌ترین تجاوزی از حدود شرعی نداشت و تقوا و خدا ترسی و تحقیق و مطالعه از دیگر ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام بود، ابراز کرد: به جوانان توصیه می‌کنم تا با مطالعه کتاب‌های شهید مطهری با منظومه فکری ایشان آشنا شوند.

به گزارش مهر، شایان ذکر است ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری به عنوان آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.