سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» با اشاره به تشدید موج بازداشت ها در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، گفت: بازداشت‌ها در کرانه باختری اراده ما را سست نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه ۱ مه ۲۰۲۲ عملیات دستگیری توسط نیروهای اشغالگر در شهرهای کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد. این دستگیری‌ها تعدادی از شهروندان و اسرای آزاد شده از جمله رهبران جنبش مانند سعید نخله، ریاض ابو صفیه و شیخ نظیر نصار را هدف قرار داد.

طارق عزالدین، سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی، تاکید کرد که این دستگیری‌ها که هرگز علیه مردم و مجاهدان ما متوقف نشده است، در شکستن اراده و عزم و خاموش کردن قیام مردم موفق نخواهد شد.

عز الدین گفت: تلاش برای حذف رهبران و مجاهدان ما از صحنه در کرانه باختری تأثیری بر تداوم مجاهدت‌های مردم ما برای حق مسلّم خود و ادامه انجام وظیفه نخواهد داشت.

وی افزود: در مقابل عزم و اراده برادران مجاهد نظیر سعید نخله، ریاض ابوصفیه و نظیر نصار، همه تلاش‌های اشغالگران در برابر تاریخ سرشار از شکیبایی، فداکاری و ایثار آنها، در هم شکسته شده است.

عز الدین از مردم در کرانه باختری و بیت‌المقدس خواست تا با استفاده از راه‌های مختلف، مبارزه را برای دفاع از خاک و حقوق خود، و پایان دادن به جنایات اشغالگران و تجاوزات فزاینده آنان، ادامه دهند.