پیشوا- امام جمعه پیشوا با تاکید بر اینکه امروز کشور به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد گفت: باید با وجود تمامی اختلاف سلیقه‌ها فقط به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز عید فطر که در حرم مطهر موسی بن جعفر پیشوا برگزار شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، تمرین خوبی برای کمک‌های مؤمنانه و ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه بود.

وی گفت: کسانی که ادعا می‌کردند که جوانان از اصول فاصله گرفتند، باید صحنه‌های زیبا و با شکوه حضور جوانان در شب‌های قدر را نظاره‌گر بودند تا ببینند که جوان ایرانی چگونه خالصانه در درگاه خداوند حضور پیدا کرده و به اصول دین مبین اسلام پایبند هستند و این صحنه‌ها و اتفاقات خوشایند باید ثبت و تکرار شوند.

امام جمعه پیشوا تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور مردم در این راهپیمایی ثابت کرد که جهان اسلام برای نابودی اسرائیل با یکدیگر اتحاد داشته و اجازه نمی‌دهند که آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش شود.

باقری با تاکید بر ایجاد و حفظ وحدت میام مسلمین و شیعیان بیان داشت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به اتحاد تمام گروه‌های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد چرا که ما بر سر اصول و ارزش‌های اسلامی با یکدیگر اختلافی نداریم و باید با تکیه بر این اصول و با وجود تمامی اختلاف سلیقه‌ها فقط به فکر رفع مشکلات جامعه و مردم باشیم.