ازنا- فرمانده انتظامی ازنا از دستگیری ۳۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرک المهدی این شهرستان خبر داد و گفت: این درگیری به علت اختلافات طایفه‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید نجفی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی واقع در شهرک المهدی این شهرستان، بلافاصله مأموران یگان ۱۱۰، کلانتری، یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و ستاد شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: با اقدام ضربتی مأموران پلیس، تعداد ۳۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی دستگیر، تعداد پنج قبضه سلاح شکاری به کار رفته در درگیری کشف، تعداد ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت منازعین توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان، علت درگیری را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: در این درگیری چند نفر به وسیله سلاح ساچمه زنی مجروح که به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت عنوان کرد: افرادی که به جای تمکین از قانون، به هر نحو بخواهند قانون شکنی و امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند، پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: خوشختانه امنیت در محل برقرار است.