شهرکرد- رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان زکات فطریه خود را به پایگاه های جمع آوری فطریه کمیته امداد استان پرداخت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۷۴۰ پایگاه جمع آوری فطریه کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برخی از مردم استان فطریه خود را به روش غیر حضوری پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه مؤسسات خیریه نیز زکات فطریه مردم استان را جمع آوری کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر میزان زکات فطریه پرداختی مؤسسات خیریه و نهادها به امور اجرایی زکات اعلام نشده است.

رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به جمع آوری زکات فطریه در روستاها توسط روحانیون و افراد معتمد اشاره کرد و ادامه داد: این کمک‌ها در بین نیازمندان شناسایی شده روستاها انجام شده است.

حجت الاسلام هاشمی مطرح کرد: مردم استان یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان زکات فطریه خود را به پایگاه‌های جمع آوری فطریه کمیته امداد استان پرداخت کرده اند.

وی اعلام کرد: مبالغ جمع آوری شده در دو بخش فطریه عام و سادات در روز عید فطر به حساب افراد نیازمند و ممدجویان کمیته امداد واریز شده است.

رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: این مبالغ در مناطق محروم به صورت حضوری تحویل افراد نیازمند داده شده است.