بیرجند-معاون امور مجلس و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خراسان جنوبی در حوزه صنایع دستی می‌تواند تبدیل به یک برند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ظرفیت کویر جاذبه‌های ویژه و منحصر به فردی دارد که با استفاده از آن برای جذب گردشگری باید برنامه ارائه دهیم.

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی در حوزه آثار میراث فرهنگی چند پله از بسیاری از استان‌های کشور بالاتر است، گفت: در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی می‌تواند تبدیل به یک برند شود.

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: حلقه مفقوده ما در حوزه جذب گردشگر داخلی و خارجی معرفی جاذبه‌ها و تبلیغات برای آن است.

واحدی گفت: برای ما پاک دستی و فساد ستیزی، شناخت از حوزه مأموریتی، تعامل با سایر دستگاه‌ها و داشتن گفتمان مشترک با دولت از مؤلفه‌های مهم برای انتخاب مدیران در وزارت میراث فرهنگی است.

وی یادآور شد: جناب آقای شاهوردی که به عنوان مدیر کل جدید میراث فرهنگی خراسان جنوبی معرفی شده‌اند مؤلفه‌های مطرح شده را دارند.