بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف واقعیت است، گفت:راه حل دفع توطئه استکبارجهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در نوع کار فرهنگی و تربیتی باید اولویت شناسی دقیق داشته باشیم و بدانیم که از چه کسی الگو بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن می‌داند در صورت مشخص شدن حقیقت اسلام جایی برای عرض اندام نخواهند داشت، بیان‌کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب طرح و برنامه‌های زیادی برای اهداف پلید خود ریخت و ۱۷ هزار نفر از بهترین مردم ما چون شهید مطهری را ترور کردند.

عبادی با اشاره به اینکه در میان شهدای ترور از علما و روحانیت حوزوی تا دانشگاهیان وجود داشت، ادامه‌داد: هدف از جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز از میان برداشتن انسان‌های خوب و برجسته بود چون با دیگران مشکلی نداشتند.

وی گفت: در دوره کنونی دشمن ما با تمام تلاش خود نتوانسته به اهدافش برسد که این یک استثنا در تاریخ است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به شکست دشمن در برخی از طرح‌ها چون فتنه سال ۸۸ و شکست حمله نظامی در صحرای طبس اظهار کرد: استکبار جهانی به اذعان خود علیه انقلاب اسلامی همه گزینه‌ها را روی میز داشت ولی موفق نشد.

عبادی با تأکید بر اینکه تمرکز دشمن بر تحریف واقعیت‌های موجود است، بیان‌کرد: استکبار در توطئه تحریف خود از دروغ، تهمت و فضاسازی در فضای مجازی و … نیز باکی ندارد و راه دفع توطئه او نیز موضوع جهاد تبیین است.

وی یادآور شد: اهمیت جهاد تبیین به اندازه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را اقدامی فوری بیان کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر قوای سه گانه با یکدیگر همسو هستند، گفت: مردم نیز در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و نماز عید سعید فطر نشان دادند که پا به رکاب هستند و شرایط برای کار فرهنگی و جهاد تبیین فراهم است.

عبادی افزود: حتی در کشورهایی که دولتمردان علیه اسلام می‌جنگند، مردم تشنه حقیقت، عدالت و اسلام ناب هستند.