ساری- وزیر میراث فرهنگی گفت: طرح پلاک جدید گردشگری ایران و صدور رایگان ویزا برای جذب مسافران جام جهانی قطر به رونق گردشگری در کشور کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه رویداد بین المللی ساری با اشاره به اینکه طرح پلاک جدید گردشگری در کشور اجرایی می‌شود، افزود: ترویج سفرهای زمینی بین گردشگران داخلی و خارجی را از جمله اهداف این طرح است.

وی با عنوان اینکه به تقویت کمپرها به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذ گردشگری خارجی توجه ویژه داریم، گفت: ایرانی‌ها در حوزه خودروهای کاروان گردشگری و کمپرها سلیقه خوبی به خرج دادند و جذب گردشگر خارجی یکی از اهداف است.

وی با عنوان اینکه طرح پلاک جدید گردشگری برای تسهیل سفرهای زمینی و با همکاری هیئت اتومبیلرانی اجرایی می‌شود، افزود: سفر آسان گردشگران داخلی ووو خارجی از جمله اهداف آن است تا مردم با این پلاک‌ها به راحتی سفر کنند.

ضرغامی همچنین رایگان شدن صدور ویزا برای ورود به ایران در ایام مسابقات جام جهانی قطر را از دیگربرنامه های برای رونق گردشگری یاد کرد و گفت: همچنین امکان آسان شدن سفر گردشگران جام جهانی به دیگر مناطق کشور از جمله مازندران نیز فراهم شده است.