بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نکرده اند، منتظر بمانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را برای ثبت نام معرفی می‌کند.

جواد اشرفی در گفت و گو با مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افرادی که نسبت به دهک بندی اعتراض دارند چه اقدامی باید انجام دهند، بیان کرد: آن دسته از افرادی که تاکنون یارانه نقدی هدفمندی یارانه‌ها را دریافت می‌کردند برای اعتراض به شیوه درج بندی یا اصلاح اطلاعات می‌توانند از چند روش استفاده کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند از طریق شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و ارائه کد ملی و قید شماره همراه سرپرست خانوار از وضعیت دهک خود مطلع شده و یا اعتراض کنند.

اشرفی اظهار کرد: همچنین سامانه «حمایت سامانه» و به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir جوابگوی اعتراض این افراد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به واسطه افزایش مراجعات طی چند روز اخیر به این سایت، ممکن است به مشکلاتی برخورد کنند.

وی افزود: همچنین مردم با مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرمانداری‌ها برای اصلاح اطلاعات و اعتراض به شیوه درج بندی راهنمایی بگیرند.

اشرفی گفت: افرادی که به هر دلیلی از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و یا در سامانه یارانه نقدی ثبت نام نداشته‌اند منتظر بمانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را برای ثبت نام معرفی می‌کند.