کتابخانه دکتر شهیدی روز ۲۵ اردیبهشت ماه کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» را در یازدهمین فرهنگسرای کتاب واقع در سی و سومین نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه رونمایی از کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» نوشته کلرژوبرت با مشارکت انتشارات «رود آبی» و کانون مداد خیال با حضور نویسنده و تصویرگر کتاب کلرژوبرت و کارشناس برنامه مرجان ریحانیان، مترجم، نویسنده و عضو شورای کتاب روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۱ در یازدهمین فرهنگسرای کتاب واقع در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» ویژه کودکان با موضوع داستانی پیرامون دوستی و اشاره به حدیثی از امام علی (ع) درباره دوستی است.

کلر ژوبرت متولد سال ۱۳۴٠ در فرانسه می‌باشد در سن ۱٩ سالگی مسلمان شد و از سال ۱۳۶۲ با همسرش که ایرانی است مقیم ایران شد. وی لیسانس علوم تربیتی، فوق لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لو مان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد.وی کار نویسندگی و تصویرگری را همزمان از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و به دو زبان فارسی و فرانسه می‌نویسد. حدود ۸۰ عنوان کتاب به زبان فارسی دارد که اکثر آنها را خودش تصویرگری کرده است.

مرجان ریحانیان، کارشناس برنامه، متولد سال ۵۱ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی با سابقه تدریس کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان است.