سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه نظارت بر نانوایی‌های استان سمنان در حال انجام است، گفت: هیچ‌گونه کمبود اقلام اولیه و کالاهای اساسی در استان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح شنبه در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با موضوع آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نظارت بر خبازی‌ها طی یک برنامه‌ریزی مدون برای استان در حال انجام است، ابراز داشت: مردم به لحاظ کمبود مواد اولیه یا کالاهای اساسی نگران نباشند.

وی ضمن بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود اقلام اولیه و کالاهای اساسی در استان سمنان پذیرفتنی نیست، افزود: افزایش و تشدید نظارت‌ها در سطح بازار با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه کمبود مرغ و تخم‌مرغ در استان نباید وجود داشته باشد، ابراز داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان انتظار می‌رود که تلاش خود را در این حوزه به‌کارگیرند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان می‌طلبد در حوزه تنظیم بازار برای اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای‌کار باشند.

وی افزود: امروز تمامی مدیران باید به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باید پای‌کار باشند تا این مردمی که در همه عرصه‌ها حضور داشتند طعم خدمت صادقانه را بچشند.