ساوه - فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴ هزار و ۴۶۵ لیتر روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار لیتر روغن خوراکی در شهرستان ساوه کشف شده است، اظهار کرد: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز عمومی و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک مرغداری در اطراف شهرستان ساوه، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیس و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با دستگاه قضائی از این مرغداری بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش تقریبی روغن‌های احتکار شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، برآورد شده است.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.