سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از قهرمانی شاگردانش گفت: پس از ۱۴ سال قهرمان شدیم و بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان عصر امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با برگزاری دیدار بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تأسیسات دریایی تهران دنبال و با قهرمانی زردپوشان تمام شد.

اعظم قینانی سرمربی تیم سپاهان بعد از قهرمانی در لیگ برتر هندبال زنان گفت: خیلی خوشحالم، بعد از ۱۴ سال کاپ قهرمانی به سپاهان رسید. یک پروسه طولانی بود و باید یک خدا قوت به بازیکنان و کادر بگویم. بسیار خوشحالم.

وی در ادامه گفت: تصمیم ما این بود که بهترین بازی خود را در پلی آف و فینال ارائه کنیم و واقعاً بازیکنانم همین کار را کردند و همدل شدند و خوب بازی کردند. باید از همه تشکر کنم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص بازی‌های تیم تأسیسات نیز گفت: آنها هم خیلی خوب بازی کردند واقعاً همه آنها و بازیکنان شأن را یک به یک دوست دارم و امیدوارم در تیم ملی همه بدرخشند.

قینانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در سال گذشته، قرار است رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در دو دوره در مهر و تیر برگزار شود. امیدوارم اعزام شویم. این قول را باشگاه به بازیکنان داده بود که اعزام می‌شویم.

وی گفت: با توجه به تمرینات تیم ملی در همه رده‌ها ما یک وقفه در تمرینات داریم و در خدمت تیم ملی هستیم و مجدداً تمرینات را شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص داوری‌های لیگ هم گفت: من آرامش دارم و وقتی می‌بینم داور به این تمرکز رسیده که تنها سوت درست بزند تا هر دو تیم راضی باشند. از داورها تشکر می‌کنم.