خلخال- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: انتقال مواریث جنگ و دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان وظیفه‌ای ملی و همگانی است و نباید فرهنگ دفاع مقدس لابلای روزمرگی‌ها به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نوروزی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» خلخال اظهار کرد: این رزمایش روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار «ما مقاوم هستیم» و با همکاری بسیج ناحیه مقاومت و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اعلام آمادگی و همکاری همه‌جانبه مدیران و مسئولان اجرایی و نهادهای این شهرستان برای برگزاری این رزمایش حکایت از وجود روحیه ایثار و تفکر بسیجی در منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه رزمایش «الی بیت‌المقدس» خلخال با شعار «ما مقاوم هستیم» و با شرکت ۲ گردان بیت‌المقدس برادران بسیج در شهرهای کلور و هشتجین، مراکز بخش‌های شاهرود و خورش‌رستم، با ۲ اهداف متفاوت و همچنین گردان کوثر خواهران شهر خلخال با هدف ایجاد آمادگی نیروها در مقابله و رویارویی با بحران زلزله برگزار می‌شود.

نوروزی افزود: همه مدیران با روحیه بسیجی پای کار آمده و دغدغه دفاع از ارزش‌ها را دارند که این شیوه مدیریت همان اتفاقی است که باید در جامعه امروزی شاهد آن باشیم.

وی با بیان اینکه فرصت و توانمندی خدمت‌رسانی به مردم به مدت محدودی در اختیار مسئولان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم و هماهنگی و همکاری در اجرای برنامه‌ها، همه باید در کنار هم تلاش کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه سوم خرداد باید به عنوان نماد پیروزی و مقاومت به نسل‌های آینده معرفی شود، اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها همه توان خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم و تنش‌آفرینی در کشور به کار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه‌ها راه به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سوءاستفاده، همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.

نوروزی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران است و باید تلاش کنیم ارزش‌های این مرز و بوم نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود تا جوانان بدانند چه افتخاراتی کسب شده که مرهون خون شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال تصریح کرد: برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» که با هدف رویارویی با بحران زمین لرزه در این شهر اجرا می‌شود، آمادگی مدیران را در مقابله با حوادث طبیعی اجتناب‌ناپذیر افزایش می‌دهد.