سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از امضای چند تفاهم‌نامه میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق ۷ و ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین از امضای چند تفاهم‌نامه میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری‌های مناطق ۷ و ۱۲ خبر داد و گفت: سازمان عمرانی مناطق متعاقب امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری‌های مناطق ۷ و ۱۲، مسئولیت مدیریت و راهبری تعدادی از پروژه‌های عمرانی این سازمان‌ها و مناطق را بر عهده گرفته است.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مهندسی ابنیه و ساختمان‌های شهر تهران را مسئولیت تخصصی سازمان عمرانی مناطق دانست و گفت: مدیریت و راهبری انجام کلیه امور محوله در خصوص انتخاب مجری و انعقاد قرارداد پیمان‌کاری در پروژه‌ها از جمله مهمترین اقداماتی است که بر اساس تفاهم‌نامه‌های مورد اشاره، به این سازمان واگذار شده است.

به گفته وی، اجرای پروژه‌های ابنیه و عرصه‌های عمومی، مجموعه ورزشی، سوله‌های مدیریت بحران و میادین میوه و تره بار در سطح مناطق ۲۲ گانه، بخشی از محورهای تفاهم نامه‌های مذکور است.