اراک - استاندار مرکزی گفت: سند تحول دولت و قوه قضاییه مهمترین برنامه قابل اجرایی است که با همدلی و همکاری بین ارکان مختلف استان مرکزی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه صبح چهارشنبه در آئین معارفه رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همدلی خوبی که بین همه ارکان استان مرکزی وجود دارد می‌توان چند گام مؤثر در اجرای برنامه‌های تحولی دولت و قوه قضائیه برداشت.

وی افزود: سند تحول دولت مانند سند تحول قوه قضائیه ابلاغ شده و انتظار است دستگاه قضائی مانند سابق در برش‌های استانی این سند همراهی داشته باشند تا در قبال مردم که مطالبات به حق فراوانی دارند، وظایف به خوبی انجام شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: سند تحول دولت و قوه قضائیه مهمترین برنامه قابل اجرایی، در اختیار و قابل لمس است که ذیل همه اسناد راهبردی و بالادستی است و برش‌های استانی آن باید به خوبی انجام شود.

مخلص الائمه با اشاره به جایگاه ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌ها و واحدهای تابعه قوه قضائیه، گفت: این سازمان یکی از بخش‌های مهم نظارتی و رسیدگی به جرایم خاص نیروهای نظامی و انتظامی را برعهده دارد و وظیفه خود می‌دانیم در کنار بقیه اجزای اداری استان مرکزی در خدمت دستگاه قضائی و سازمان قضائی نیروهای مسلح باشیم‌.

وی اظهار داشت: سازمان قضائی نیروهای مسلح، نیروی همدل، انقلابی و همراه در تمام سطوح سازمانی است و جز مجموعه‌های کم حاشیه در کشور است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی به لحاظ ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و نخبگان بسیار اهمیت دارد و حدود ۲۵ درصد مشاهیر و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی است.

مخلص الائمه تصریح کرد: استان مرکزی مانند بسیاری از استان‌های دیگر کشور دارای مشکلاتی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی است اما حجم این مشکلات به مراتب کمتر از ظرفیت‌های آن است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتماد عمومی گفت: سطح توقعات و انتظارات مردم با برنامه‌ها فاصله دارد لذا اعتماد عمومی دچار آسیب شده و دولت ترمیم این بخش آسیب دیده را در دستور کار جدی دارد و به طور حتم دستگاه قضائی در این راستا نقش مؤثری دارد.