سمنان- استاندار سمنان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در سراسر کشور گفت: این استان ۱۲۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر پنجشنبه در ششمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم به میزبانی مسجد روستای محمودآباد، تاکید کرد: در روز گذشته کنگره چهار هزار شهید روحانیت کشور در قم برگزار شد که ۱۲۰ نفر از شهدای روحانیت والامقام، متعلق به استان سمنان است.

وی افزود: کنگره شهدای روحانیت استان نیز هرساله در یک شهرستان و کنگره سال جاری فردا در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند: سیاست‌های اقتصادی دولت باید حمایت شود و در این راستا از همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی با بیان اینکه در راستای تسهیل در دسترسی مردم به مدیران اجرایی استان و گره گشایی از کار آنها، کاروان خدمت با حضور مدیران ستادی و اجرایی در نقطه به نقطه استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است، بهترین راه مقابله با آمریکا، مردم داری محسوب می‌شود.

وی افزود: امورات مطرح شده در خصوص گردشگری و واحدهای بوم گردی، راه روستایی، پوشش تلفن همراه و اینترنت، ورزش، آب و فاضلاب، احیا قنوات و سایر موارد روستای دلازیان به صورت جد در دستور کار قرار گرفته و بررسی و رسیدگی خواهد شد.