کرمانشاه- سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب ظهر دوشنبه با حضور محمد پورهاشمی سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جهانبخش حیدری تقدیر و حمید کرمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب معارفه شد.

محمد پورهاشمی در این مراسم اظهار کرد: فرماندار نماینده عالی نظام در یک شهرستان بوده و به همین سبب مدیریت فرماندار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولیت فرماندار یک مدیریت فرابخشی و فرا حوزه‌ای است.

وی افزود: فرمانداران به تنهایی عهده دار بخشی از تمام مسئولیت‌های یک شهرستان هستند و این مسئولیت بار بسیار سنگینی است که بر دوش فرمانداران قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در شرایط فعلی مسئولیت فرمانداران دوچندان است چرا که در این زمان دست به کار بزرگی زده شده که تاکنون در دوره اول هیچ دولتی چنین اقدامی انجام نشده است.

وی خطاب به حمید کرمی فرماندار جدید اسلام آبادغرب، گفت: طبق تذکرهایی که از اسلام آبادغرب رسیده است یکی از وظایف اصلی فرماندار این شهرستان باید بومی گزینی نیروهای کار و شرکتی در اسلام آبادغرب باشد.

پورهاشمی با اشاره به وجود اعتراض به تأخیر در انتصاب‌ها و یا حکم ابقای مدیریت‌ها، بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مدیری نباید احساس کند که بلاتکلیف است و معلوم نیست قرار است بماند یا برود و یک مدیر باید تا آخرین لحظه مدیریت خود مشغول کار و خدمت باشد.