سازمان تیم‌های ملی تکواندو برنامه رقابتهای انتخابی ورود به اردوی تیم ملی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در دو گروه سنی نونهالان و نوجوانان که از ۲۶ خردادماه در دو بخش دختران و پسران آغاز شده بود، سه شنبه در خانه تکواندو به پایان رسید و در پی آن نیز برنامه مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.
بر اساس اعلام سازمان تیم‌های ملی رقابتهای انتخابی در گروه دختران و در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ۱۹ خردادماه و رقابتهای انتخابی در گروه پسران و در هر دو رده سنی ۲۰ خردادماه در محل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد. در همین رابطه دختران تکواندوکار می‌بایست طی روزهای ۱۶ و ۱۷ خردادماه و پسران طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ خردادماه از طریق سامانه بانک اطلاعاتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات آزاد کشوری و منتخبین کادر فنی مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند. ضمن اینکه نفراتی که جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت می‌کنند، می‌بایست گذرنامه، کوکی وان، کارت گلوبال و رضایت نامه همراه داشته باشند. در پایان این رقابتها نفرات اول هر وزن به همراه منتخبین کادر فنی به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

پنجمین دوره رقابتهای نونهالان جهان ششم تا نهم مردادماه و سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان یازده تا ۱۶ مردادماه به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار خواهد شد.