پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جدایی فرهاد مجیدی اتفاقی خوبی برای استقلال نبود و ما امیدواریم مدیرعامل باشگاه در کمترین زمان بهترین تصمیم را برای جانشین وی بگیرد.

داریوش یزدی پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر را به همه خانواده بزرگ این تیم تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم این قهرمانی‌ها در آینده هم تداوم داشته باشد. قهرمانی در این فصل حاصل تعامل بالای مدیریت و کادر فنی بود و اتحادی که بین تمام اعضای خانواده پیش آمد در این قهرمانی بی تأثیر نبود.

وی اضافه کرد: در فصلی که همه چیز در مجموعه باشگاه با هم جور شده بودند، همدلی بین هواداران و پیشکسوتان با مجموعه باشگاه به رقم خوردن این موفقیت بزرگ کمک کرد و امیدوارم این فصل درس بزرگی باشد برای آینده این باشگاه.

یزدی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی پوشان بیان داشت: واقعاً دلیل این تصمیم مجیدی را نمی‌دانم، اما این تصمیم عجیب بود و شوک بزرگی به باشگاه و میلیون‌ها هوادار وارد کرد و باعث تلخ شدن کام هواداران بعد از قهرمانی شد. در واقع این تصمیم مجیدی باعث شد شیرینی قهرمانی مدت زمان زیادی طول نکشد و نگرانی جای شادی را بگیرد؛ که البته باید به هواداران و پیشکسوتان حق داد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آجورلو مدیری باتجربه است و به خوبی بحران کنونی را درک کرده است. او نشان داد که مدیریت بحران را در باشگاه بزرگ استقلال بلد است و باید امروز بهترین استفاده را از این تجربه داشته باشد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: امروز آجورلو وظیفه مهمی دارد و شاید مهم‌ترین مأموریت او از ابتدای حضورش در استقلال تا امروز را داشته باشد. وظیفه مهم امروز آجورلو این است که در کوتاه‌ترین ممکن بهترین انتخاب را کرده و بهترین گزینه ممکن را به جانشین مجیدی کند. قطعاً تصمیم امروز آجورلو در سرنوشت فصل بعد استقلال تأثیر خواهد داشت.