همدان- امام جمعه ملایر عنوان کرد: مسئولینی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دسته عزاداری بسیجیان همدان شنبه در کانون بسیج جوانان با حضور بسیجیان و به همت هیأت چهارده خرداد بسیجیان شهرستان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جمع دسته عزاداری بسیجیان مردم همدان اظهار کرد: خدای متعال همان طور که برای مریم مقدس، مریم مطهر و عیسی مسیح را داد، صاحب شخصیت والامقام و به حضرت فاطمه معصومه (س) روح الله را داد.

وی ادامه داد: امام (ره)، صاحب عزم و اراده راسخ بود، آفتابی بود که طلوع کرد و به مکتب جان و روح داد و جهان اسلام و همه مسلمانان را زنده کرد.

امام جمعه ملایر افزود: انقلاب با نام روح الله در کالبد زمان همیشه زنده و جاوید است، امام تربیت یافته مکتب اسلام ناب است و احکام زلال اسلام را جاری می‌کرد.

وی گفت: شهد شیرین نظام اسلامی با رعایت دستورات آن ایجاد می‌شود، امام ثابت کرد که اسلام آمده تا دنیا را اداره کند و بر همه ادیان غلبه پیدا کند و مدیریت جهانی را به عهده گیرد.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: امروز در مشکلات اقتصادی دنبال راه حل هستیم و اگر به دستورات امام عمل می‌شد وضعمان بهتر بود و باید پای وصیت نامه و دستورات امام نشست.

وی تاکید کرد: در صدر اسلام مسلمانان به وصیت پیغمبر عمل نکردند و ضرر کردند ما نباید این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

حجت الاسلام برقراری گفت؛ منویات امام سرلوحه تمام کارهاست، همانطور که فرمودند مساله غذایی و کشاورزی امنیت را به دنبال دارد، همچنین در توسعه به بخش کشاورزی است و کشاورزان باید از وام‌های قرض الحسنه بهره ببرند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با کمک همه دلسوزان انقلاب منویات امام را پیاده کند و کشاورزی در رأس امور قرار گیرد.

امام جمعه ملایر در ادامه تاکید کرد: استقلال کشور در گرو تأمین مواد غذایی است و امروز چوب عدم استقلال را می‌خوریم، بعضی‌ها فکر می‌کنند چون شعار آزادی و استقلال سر دادیم هزینه پرداخت می‌کنیم اما باید بدانیم ما هزینه عدم استقلال می‌دهیم.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: پیروان امام را در دولت قبل از صحنه خارج کردند چرا یک وزیری که ۱۶ سال خدمت می‌کند باید بیان کند به تأمین محصولات کشاورزی نیاز نداریم؟

وی افزود: چرا برخی رزق خود را از آمریکا مطالبه می‌کنند؟ رزق ما دست خداست و نباید به سمت کدخدا دست دراز کنیم.

امام جمعه ملایر در ادامه تاکید کرد: امام فرمود عشایر ذخایر مملکت است؛ چرا دل صحرا زندگی می‌کنند و احتیاج به امکاناتی ندارند اما محصولات غذایی را به وفور تولید می‌کنند.

حجت الاسلام برقراری گفت: متأسفانه عده‌ای علت اصلی تخریب منابع طبیعی را عشایر دانستند، کسانی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند.