بوشهر- همزمان با برگزاری اجتماع سربازان امام عصر (عج) در بوشهر پایتخت مقاومت و همخوانی سرود سلام فرمانده، محدودیت‌های ترافیکی در شهر بوشهر اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری اجتماع سربازان امام عصر (عج) در بوشهر پایتخت مقاومت و همخوانی سرود سلام فرمانده در بوشهر محدودیت‌های رفت و آمد خودروها اعمال خواهد شد.

سرهنگ جابر پاپری با اشاره به برگزاری این مراسم در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در میدان رئیس‌علی دلواری بوشهر خاطرنشان کرد: از میدان رئیس‌علی دلواری تا میدان المپیک محدودیت رفت و آمد خودروها پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: این محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه اعمال می‌شود.

پاپری از مردم خواست از ورود، تردد و یا توقف خودرو در مکان‌های اعلام شده خودداری کنند و برای تردد و یا توقف خودروهای خود در مسیرها و معابر جایگزین، با عوامل اجرایی همکاری کنند.

وی گفت: محل توقف خودروها از سمت خیابان ساحلی جفره تا نرسیده به میدان شهید رئیس‌علی دلواری، خیابان شهید چمران (چهار باندی) به سمت میدان شهرداری، میدان شهرداری به سمت خیابان ورزش، میدان شهرداری به سمت میدان قدس، و امتداد خیابان ولیعصر تا نرسیده به میدان المپیک پیش‌بینی شده است.