بوشهر- استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات کارگزاران حج و زیارت استان شد و گفت: کارگزاران حج و زیارت بوشهر از پیشینه تاریخی درخشان و درخور تحسین برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولین سازمان حج و زیارت و کارگزاران حج استان بوشهر با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران و کارگزاران حج اظهار داشت: حجاج خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

وی اخلاص و رضای خدا را از ویژگی‌های کارگزاران حج و زیارت و از عوامل موفقیت آنها دانست و بیان کرد: نقش حجاج در دفاع از نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب بسیار مهم و مؤثر است.

استاندار بوشهر یکی از رسالت‌های کارگزاران حج و زیارت را دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: کارگزاران حج و زیارت استان بوشهر از پیشینه تاریخی درخشان و درخور تحسین برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه بدون شک برطرف می‌شود و از این سختی‌ها گذر و عبور خواهیم کرد افزود: دشمنان از همه ترفندها و دسیسه‌ها برای نارضایتی مردم استفاده می‌کنند.

محمدی‌زاده بر توجه به حل مشکلات کارگزاران حج و زیارت استان تأکید کرد و گفت: پیشنهاد واگذاری زمین برای ایجاد دفتر حج و زیارت کارگزاران، مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی ویژه برای برگزاری اربعین حسینی تصریح کرد: کارگزاران حج و زیارت برای برگزاری مراسم اربعین حسینی که اثرات مهمی در معنویت، عرفان و اخلاق جامعه دارد از هم اکنون برنامه‌ریزی کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان برای دور کردن جوانان و نوجوانان از امور دینی، مذهبی و معنوی برنامه‌ریزی کرده‌اند افزود: ترویج فرهنگ بی دینی، لامذهب و دوری از برنامه‌های معنوی از اهداف دشمنان است تا از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.