شهرکرد- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از افتتاح و به بهره برداری رسیدن خانه های ایثار در ۱۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عباسپور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: تداوم بیمه تکمیلی و ارائه خدمات بستری، سرپایی و دارویی ایثارگران، آموزش جانبازان و همسر جانبازان، پایش سلامت افراد تحت پوشش و ایجاد پرونده خدمات الکترونیک از جمله برنامه‌های بنیاد شهید برای افراد تحت پوشش است.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوها، برنامه‌های مراقبتی ویژه بیماران صعب العلاج ایجاد تشکل‌های ایثارگری و نشست‌های مشورتی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران روان پزشکی، عنوان کرد: در حال حاضر هزار تخت ویژه این بیماران وجود دارد که در آینده نزدیک به هفت هزار تخت افزایش خواهد یافت.

عباسپور افزود: تعداد تخت‌های جنرال از دو هزار مورد به هفت هزار تخت افزایش خواهد یافت.

وی اعلام کرد: خانه‌های ایثار در ۱۰ استان ویژه ایثارگران و والدین شهدا به بهره برداری خواهد رسید.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این بنیاد درمان از راه دور است که برای گروه‌های خاص ایثارگری امسال عملیاتی می‌شود.