اردبیل- استاندار اردبیل گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در بودجه امسال استفاده از تهاتر نفت در اجرای برخی پروژه‌های کشور است که در استان اردبیل نیز این طرح عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی صبح پنجشنبه در نشست با مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای در اردبیل اظهار کرد: تفاهمنامه با یک شرکت ترکیه‌ای برای اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم استان اردبیل امضا شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌های مهم این استان از محل منابع مالی حاصل از تهاتر نفت با همکاری سرمایه‌گذار ترکیه‌ای اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در بودجه امسال استفاده از تهاتر نفت در اجرای برخی پروژه‌های کشور است که در همین زمینه وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه با یک شرکت سرمایه‌گذار از کشور ترکیه به توافقات لازم رسیده‌اند و این شرکت در اردبیل حضور یافته است.

عاملی افزود: پروژه‌های مهم استان اردبیل در حوزه زیرساختی، راه و راه آهن، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و کشاورزی با شرکت ترکیه‌ای مطرح شد و تعدادی از پروژه‌ها در قالب تفاهمنامه به امضا رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پس از امضای این تفاهمنامه همکاری، مفاد توافقات برای بررسی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد که پس از بررسی‌های لازم نتیجه آن اعلام خواهد شد.

استاندار اردبیل تأمین منابع مالی پروژه‌ها را یکی از دغدغه‌های اصلی دانست و اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شده و منابع مالی لازم به پروژه‌های استان اردبیل تخصیص داده شود.