ساوه - نماینده مردم‌ ساوه و زرندیه در مجلس خواستار اصلاح ساختار اقتصادی دولت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد: مسؤلین باید در مردم ایجاد انگیزه کنند و نباید مشکلات شخصی به محل کار کشیده شود که مردم متضرر شوند.

وی افزود: در دولت گذشته انتصابات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شد اما امروز یکسال از دولت انقلابی گذشته و بیشتر انتصابات در غالب سرپرست بوده از جمله فرمانداری شهرستان ساوه که نباید فرمانداری آن با سرپرستی اداره شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه باید جایگاه فرمانداری ساوه به عنوان فرمانداری ویژه حفظ شود، گفت: فرمانداری ویژه دارای یک سری اختیارات است و می‌تواند در امور شهرستان به صورت مستقل تصمیم گیری کند اما متأسفانه شهرستان ساوه حق تصمیم گیری در امور شهرستان را ندارد و باید به مرکز استان ارجاع داده شود لذا از فرماندار انقلابی انتظار داریم توجه به جایگاه ساوه داشته باشند.

حجت الاسلام محمد سبزی تصریح کرد: بخشی از مشکلات موجود در کشور جهانی و برخی ناکار آمدی است و ساختار اقتصادی دولت باید اصلاح شود اما نباید کل ساختار دولت را زیر سوال ببریم زیرا دولت جراحی اقتصادی شروع کرده که باید آن را همراهی کنیم.

جلوگیری از قاچاق آرد به خارج از کشور

حجت الاسلام محمد سبزی با اشاره به همراهی مسؤلین با دولت گفت: در گذشته ۹ میلیون تن آرد در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گرفت اما متأسفانه بخش اعظمی از آن به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شد و امروز از این مسئله جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: تولید گندم باید در کشور افزایش یابد اما به بهانه اینکه زمین‌ها و قنات ملی است و نباید مورد استفاده قرار بگیرد وابسته به بیرون هستیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه دولت‌ها باید برای مردم سرپناه درست می‌کردند اما این اتفاق نیفتاده است، افزود: تخریب سرپناه مردم به این بهانه که زمین ملی است زیبنده دولت انقلابی و مسؤلین انقلابی نیست.