شوش- امام جمعه شهرستان شوش گفت: باید دست مافیای قدرت و دلالان قطع بشود؛ در شهرستان شوش برخی از افراد ارز دولتی گرفتند تا دستگاه وارد کنند اما چه چیزی وارد کرده‌اند؟

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی علیزاده ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان مؤمن و متقی در مسیر دین و تقوا قدم بر می‌دارد و به دنبال رضایت خداوند است؛ بنابراین ایمان همراه با عمل صالح بزرگترین راه نجات انسان است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) افزود: خوشا به سعادت کسانی که نعمت الهی را تبدیل به کفر نمی‌کنند بلکه از نعمت‌های الهی برای گره گشایی مشکلات استفاده می‌کنند؛ همچنین خوشا به حال کسانی که حُب و بُغض آنها برای خداوند متعال باشد.

حجت الاسلام علیزاده به دزدیدن نفت ایران از سوی یونان اشاره کرد و گفت: دشمنان نفت ما را دزدیدند بعد گفتند که اشتباه کردیم. البته دلاور مردان سپاه خیلی سریع پاسخی متقابل نسبت به دزدی کشور یونان دادند و دو نفتکش یونانی را در آب‌های خلیج فارس متوقف کردند.

امام جمعه شهرستان شوش تصریح کرد: دشمنان فهمیدند که توان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارند و پاسخ هر گونه تعدی و دست درازی را نیز با قاطعیت می‌دهیم.

حجت الاسلام علیزاده به چهار کار اصلی این روزهای دشمن اشاره کرد و گفت: کوچک نمایی کردن مسائل بزرگ، بزرگ نمایی مطالبی که می‌خواهند از آن علیه نظام استفاده کنند.

وی تاکید: باید دست مافیای قدرت و دلالان قطع بشود در شهرستان شوش برخی از افراد ارز دولتی گرفتند تا دستگاه وارد کنند اما چه چیزی وارد کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان شوش بیان کرد: طرح اخیر دولت در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه است.

حجت الاسلام علیزاده گفت: در طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها به جای اینکه ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی به تعدادی واردکننده اختصاص یابد، به جیب مردم می‌رود.