شهردار تهران گفت: هفته گذشته مصوبه شورای شهر درباره تشکیل سازمان فناوری های نوین به تأیید فرمانداری تهران رسید و طی هفته جاری این موضوع را به شورای شهر تقدیم میکنم.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره ارسال اساسنامه‌های شهرداری تهران به شورای شهر اظهار کرد: تمامی اساسنامه‌ها به صورت کلی و تخصصی آماده و دسته بندی شده و برای اعضای شورای شهر ارسال شده‌اند.

وی با اشاره به اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین گفت: هفته گذشته مصوبه شورای شهر در این رابطه به تأیید فرمانداری تهران رسید و فرمانداری نیز این تاییدیه را به شهرداری تهران ارسال کرد همچنین این اساسنامه در هفته جاری تقدیم شورای شهر می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به دیگر اساسنامه‌ها گفت: تمامی اساسنامه‌ها نیازمند بازبینی بودند و پس از انجام این امر به شورای شهر ارسال شدند.

لازم به ذکر است، سی‌ام فروردین ماه سال جاری بود که تشکیل سازمان فناوری در شهرداری تهران به شورای شهر رسید و قرار بر این شد تا کلیات این سازمان ظرف مدت یک ماه به شورای شهر ارسال شود.

پس از گذشت یک ماه و نیم از تصویب سازمان فناوری و الزام شهرداری تهران به ارسال کلیات لایحه به شورای شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران از ابلاغ اساسنامه این سازمان خبر داد.