سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه احتمال قطع برق برخی واحدهای صنعتی بزرگ استان وجود دارد، گفت: اقدامات مدیریتی لازم برای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت برق منطقه‌ای به میزبانی سالن مرحوم محمد مسلمی این مجموعه ضمن بیان اینکه احتمال قطع برق برخی واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان وجود دارد، ابراز داشت: برای جلوگیری از قطع برق مدیریت مصرف انرژی در استان ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه بیش از ۱۹ شهرک صنعتی در استان فعال است، افزود: می‌بایست تدبیر و دقت لازم در خصوص حفظ زیرساخت‌های صنعتی استان در هنگام تعدیل انرژی و مدیریت مصرف اعمال شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه باید جلسات هماهنگی با مدیران صنایع مادر در استان برگزار و توجیهات لازم انجام شود، ابراز داشت: از سویی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا مصرف انرژی خود را کاهش داده و این موضوع را به خوبی مدیریت کنند

هاشمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه مصارف خانگی برای همه ما از اولویت و اهمیتی خاص برخوردار است لذا باید اطمینان بخشی در این خصوص برای مردم در دستور کار باشد.

وی افزود: ضمن حفاظت و مراقبت از اماکن عمومی همچون پارک‌ها و بوستان‌ها می‌طلبد تا اقدامات لازم در خصوص کاهش و مدیریت مصرف انرژی انجام شود.