البرز - فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های محور برغان  این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ایجاد افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بکارگیری حداکثری از نیروهای انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در سطح تفرجگاه‌های محور برغان این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه‌ها ست که نتیجه و خروجی آن، ایجاد آرامش خاطر در شهروندان و خانواده‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم از سوی پلیس ساوجبلاغ و با تحت پوشش قراردادن نقاط تفریحی، همواره آرامش لازم در آن مناطق حاکم است.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش و جان فشانی تمامی نیروهای تحت امر، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا است.

وی با اشاره به حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرایم خاطر نشان کرد: پلیس آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارد و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان با قاطعیت تمام برخورد قانونی خواهند کرد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر استمرار طرح ارتقا احساس امنیت با جدیت و همت مضاعف پلیس و بهره گیری حداکثری از امکانات در طول سال، یادآور شد: در جهت موفقیت آمیز بودن این طرح‌ها، شهروندان نیز به نکات و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از جرم توجه کافی را داشته و همواره با رعایت موارد امنیتی، یاور نیروی انتظامی در تحقق امنیت پایدار باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه ضروری است به منظور توسعه هرچه بیشتر امنیت، مردم با پلیس مشارکت لازم را داشته باشند از شهروندان خواست در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس، مراتب را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.