البرز - فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که برای ثبت سند مالکیت جعلی برای چندین ملک در شهر کرج اقدام به پرداخت و دریافت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رشوه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده زمین‌خواری از طریق جعل سند به پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از این بود که یک باند زمین‌خواری با شناسایی املاک بلاصاحب ابتدا سند آن را جعل و سپس با پرداخت رشوه به متصدیان ادارات مختلف اقدام به رسمی کردن آن سند می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی موفق به شناسایی چهار کلاهبردار و چهار نفر از کارکنان ادارات مختلف که اقدام به دریافت رشوه کرده بودند شدند و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی متذکر شد: پلیس امنیت اقتصادی با جدیت در مقابل مجرمان و برهم زنندگان فضای اقتصادی ایستاده و برابر قانون با آنها برخورد می‌کند