سیریک - فرماندار شهرستان سیریک گفت: باید با استفاده از توسعه و رونق صادرات کالاهای غیر نفتی و ظرفیت های بخش خصوصی در سیریک رونق اقتصادی احیا و شکوفا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا پاکروان بیان داشت: به زودی ادارات گمرگ و اداره بندر و دریانوردی شهرستان سیریک در محل مجتمع بندری شهر بندر سیریک با هدف تسریع در روند صادرات و تخلیه کالاهای ملوانی استقرار خواهند یافت.

پاکروان عنوان کرد: در همین راستا سعیدی مدیرکل ناظر گمرگات استان، راسخی مدیرکل جذب دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیران گمرگ بندر کوهستک و شهر بندر سیریک و یعقوب قورچی زاده معاون اداره بندر و دریانوردی شهرستان ضمن بازدید میدانی از اسکله و مجتمع بندری، جانمایی لازم به منظور استقرار اداره گمرگ و اداره بندر و راه اندازی درب ورود و خروج مجتمع بندری صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در سیریک با بیان اینکه سیریک از موقعیت استراتژیکی برای رونق اقتصادی برخوردار است گفت: باید با استفاده از توسعه و رونق صادرات کالاهای غیر نفتی و ظرفیت های بخش خصوصی در شهرستان رونق اقتصادی احیا و شکوفا شود.

پاکروان اضافه کرد: نزدیکی بندر سیریک با کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس، برخورداری شهرستان از موقعیت استراتژیکی، وجود دومین اسکله بزرگ استان در سیریک همه اینها در راستای تامین معیشت مردم منطقه، بالا بردن سطح رفاه مردم از جمله اهداف توسعه است که برای رونق و احیای شهرستان سیریک در نظر گرفته است.