سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه پاسداران تکلیف محور به مسائل استان وارد می شود، گفت: ورود سپاه به مسائل و مشکلات همواره جدی و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک در اردوگاه قائمیون سپاه استان سمنان با بیان اینکه تکلیف محوری خاصیت سپاه پاسداران است، ابراز کرد: سپاه هر جا که احساس می‌شود بر اساس تکلیف در عرصه‌ها ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ورود سپاه در مسائل ورود جدی و اثرگذار است، افزود: تاکنون سپاه در تمامی عرصه‌هایی که ورود کرده مؤثر و موفق بوده است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها بر اساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند، ابراز داشت: هر زمان که کشور ما و به‌ویژه استان ما نیاز به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج داشته باشد پاسداران سپاه استان سمنان این قابلیت را دارند.

دامغانی با بیان اینکه پاسداران در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه، حوزه‌های امنیتی و اقتصادی در کنترل بازار و برنامه‌های مرتبط با آن خدمت رسانی خوبی داشته‌اند، تاکید کرد: خدمت در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی، معنوی و بصیرتی از دیگر اقدامات سپاه بوده است.

وی افزود: سپاه در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت و حوزه جنگ نرم ایفای مأموریت می‌کند،

به گزارش مهر، اردوی رزمی فرهنگی قائمیون باهدف همدلی و حفظ آمادگی‌های رزم و همچنین برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معنوی برگزار شده است.