همدان- فرماندار شهرستان همدان ارتقای راه‌های مواصلاتی قهاوند در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محمدی پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه بخشدار شراء با بیان اینکه قدردان مردم نجیب و انقلابی منطقه قهاوند هستیم، گفت: اقدامات قابل توجهی در سطح بخش انجام شده اما نیاز به اقدامات اثرگذار و اشتغال زا همچنان جدی است.

وی با بیان اینکه ارتقای راه‌های مواصلاتی قهاوند در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: مسیر مواصلاتی از قهاوند به اتوبان تهران حکم کنارگذرغربی را برای همدان دارد و با اتمام طرح در دست اجرای راه مراد بلاغی این محور بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار همدان با اشاره به طرح‌های کشاورزی در این شهر، عنوان کرد: اعتقاد دارم برای کار باید برنامه مشخص داشته باشیم و با افق مشخص امور را به پیش ببریم.

محمدی ضمن قدردانی از خدمات بخشدار سابق قهاوند عنوان کرد: از امروز مسئولیت بخشداری به یکی از همکاران باتجربه سپرده می‌شود که انتظار داریم تا سیاستها و برنامه‌های مورد انتظار را با کمک اهالی محترم این بخش و سایر مسئولان به سرانجام برسانند.

در ادامه این آئین، امام جمعه قهاوند، مردم منطقه قهاوند را برخوردار از مردم زحمتکش و فعال در همه عرصه‌های انقلابی معرفی کرد و گفت: دوعامل مهم این عزت را برای کشور ما به همراه آورده یک پرچم‌سرخ حسینی که شهدا در این مسیر گام نهادند و دوم پرچم سبز علوی و مهدوی.

حجت الاسلام و المسلمین امیدی افزود: نظامی که با خون هزاران شهید ابیاری شده و عزت و سربلندی این کشور در سطح جهان سرامد و امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در اوج عزت و اقتدار است.

بخشدار شراء نیز با اشاره به پیشینه تاریخی و سابقه طولانی این منطقه، عنوان کرد: به لحاظ موقعیت منطقه‌ای این بخش نقطه ارتباط بین دو شهرستان و مرز مشترک با استان مرکزی است.

صحبت اله همایونفر با اشاره به اینکه برنامه‌های توسعه شهری وتوسعه روستایی را در سطح بخش پیگیری خواهیم کرد؛ عنوان کرد: حمایت از کارگاه‌های کوچک اشتغال زا از جمله مواردی است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: طرح‌های بزرگ در دست اقدام این بخش را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و از همه ظرفیت‌ها نیز برای توسعه استفاده خواهد شد.

همایونفر افزود: ضمن پرهیز از حاشیه‌ها با کار عملیاتی برای رسیدن به برنامه و اهداف پیش رو تلاش می‌کنیم تا فرصتی که در اختیار داریم بتوانیم اقدامات مؤثری داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این آئین از زحمات «علی خلیلی» قدردانی و «صحبت اله همایونفر» به عنوان بخشدار قهاوند معرفی شد.