کرمانشاه- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه از خلع ید ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی روستای سیاه‌کمر کرمانشاه خبر داد.

شهاب شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر رفع تصرف و برگشت به وضع سابق میزان ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در پلاک سیاه کمر بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با حضور رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه، جانشین یگان حفاظت، پاسگاه نیروی انتظامی سراب نیلوفر، مأمورین پاسگاه ویژه شهرستان کرمانشاه و اداره کل منابع طبیعی عرصه مذکور از ید متخلفین خارج و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش نیروهای پاسگاه ویژه شهرستان و همکاری مقام قضائی با متخلفین و متصرفین اراضی ملی به صورت قاطع برخورد شده و اجازه تصرف غیر مجاز به سودجویان داده نمی‌شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه رفع تصرفات گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی ملی نقش مهمی دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و تصرف با شماره ۱۵۰۴ که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان می‌باشد تماس گرفته و گزارش تخلف را اعلام کنند.

شیرزادی خاطرنشان کرد: گشت حفاظت و بازدید از حوزه‌های استحفاظی اداره منابع طبیعی استان کرمانشاه به صورت مستمر در حال رسیدگی و محافظت از عرصه‌های منابع طبیعی استان بوده و در صورت وقوع تخلف با متخلفان برخورد قانونی و قاطع انجام می‌شود.