با حکم شهردار تهران سیدرضا مفیدی به عنوان سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار تهران بنا بر پیشنهاد معاون حمل و نقل و ترافیک طی حکمی سیدرضا مفیدی را به عنوان سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب کرد.

طی جلسه‌ای با حضور مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک در محل آن معاونت حکم انشایی سید رضا مفیدی به وی تقدیم و از زحمات مدیرعامل پیشین تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن تکریم از زحمات و تمجید از حسن اخلاق و تخصص حسین مقدم مدیرعامل پیشین اظهار کرد: مسئولیت‌هایی که به مدیران واگذار می‌شود بدون تردید با توجه به حجم کاری و میزان استرس و پاسخگویی از منظر دنیوی هیچ گونه توجیهی نداشته و تنها دارای اجر اخروی است.

وی افزود: خوشبختانه در گذشته بنا بر تلاش همکاران ستاد معاینه فنی ریل گذاری صحیحی در خصوص استاندارد سازی، ساماندهی و ایجاد وحدت رویه با سایر مراکز معاینه فنی کشور صورت پذیرفته که در حال حاضر این فرایند نیازمند تکمیل و تحول راهبردی است.

شفیعی گفت: تحولات در برخی از برنامه‌های راهبردی نظیر غیرمتمرکز کردن خدمات، ساده سازی و خصوصی سازی مورد انتظاراست به نحوی که ستاد معاینه فنی با شفافیت در جایگاه نظارت بتواند موجب تسهیل در ارائه خدمات شود. اطمینان دارم آقای مفیدی با عنایت به تخصص و تجربیات ارزشمند در حوزه صنعت خودرو خواهند توانست با مشارکت همکاران ستاد معاینه فنی این اهداف تبیین شده را تحقق داده و از ایشان شاهد عملکرد خوب و بازده مثبتی خواهیم بود.