زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت سالروز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصر ظهر شنبه در جلسه هماهنگی هفته قوه قضائیه گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی روز گذشته در برنامه سلام فرمانده حماسه آفریدند.

وی به هفتم تیر به عنوان روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: این روز با توجه به اتفاقات دهه اول تیر توسط مقام معظم رهبری به این روز نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ نفر و مصدومیت ۵ هزار نفر، شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی از دیگر وقایع این دهه است.

ناصر تاکید کرد: مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب خسته نشده‌اند و مردم همیشه در صحنه هستند و علیرغم تمام مشکلات و حربه‌های بر علیه انقلاب، پیروز میدان بودند که با حضور به موقع در صحنه‌های انقلاب از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نشان می‌دهند قدران این انقلاب هستند.

وی گفت: به همین مناسبت فضاسازی تبلیغاتی و شهری با اولویت تبیین و روشنگری انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: نشستی به همین منظور در ۸ تیر ساعت ۱۰ با حضور زمانی مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه در زنجان تشکیل خواهد شد و طراحی و چاپ بنرهای مربوط به شهیدان هفتم تیر و بمباران شیمیایی، برپایی نمایشگاه تخصصی، برگزاری شب شعر با موضوع حقوق بشر امریکایی، تولید برنامه‌های محتوایی، برگزاری مسابقات ورزشی و ارسال پیامک‌های مناسبتی از برنامه‌های این روز است.

ناصر گفت: مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب خسته نشده‌اند و مردم همیشه در صحنه هستند و علیرغم تمام مشکلات و حربه‌های بر علیه انقلاب، پیروز میدان بودند.