شهرکرد- مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملیات روسازی و زیرسازی قطعه نخست مسیر شهرکرد به شلمزار، گفت: طرح چهارخطه شدن این قطعه، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی مقصودی صبح یک شنبه در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار، اظهار کرد: این مسیر حدود ۳۲ کیلومتر است که تا کنون دو قطعه به مساحت شش کیلومتر تا کنون چهار خطه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ کیلومتر باقی مانده هنوز چهار خطه نشده است، عنوان کرد: قطعه اول از سه راهی خوزستان تا سه راهی شمس آباد می‌باشد که از سال ۹۹ عملیات چهار خطه آن کلید خورد اما به دلیل عدم تأمین اعتبار در سال گذشته این مهم تکمیل نگردید.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکار است، تصریح کرد: عمده عملیات خاک برداری، خاک ریزی و بخشی از پل‌ها اجرایی شده است.

مقصودی با اشاره به اینکه آرامستان شهرکیان بخشی از این مسیر قرار گرفته است، ادامه داد: دو زیر گذر در مناطق بهرام آباد و طاقانک باید ساخته شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده این طرح در مرحله اتمام زیر سازی و روسازی است، مطرح کرد: بخشی از قیر مورد نیاز پروژه تأمین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها پیمانکاران دچار مشکل شده است که به دنبال حل این مشکلات از محل ماده ۵۶ و مصوبات سفر رئیس جمهور هستیم.

مقصودی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ قطعه نخست مسیر شهرکرد به شلمزار به بهره برداری خواهد رسید.