لنگرود- رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور این سازمان در توسعه و مرمت مساجد و گلزارهای شهدا، گفت: مسجد شلمان لنگرود توسط بسیج سازندگی بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ابراهیمی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مسجد شلمان در شهرستان لنگرود در گفتگو با رسانه‌ها امنیت موجود را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: همه ما وامدار شهدایی هستیم که از زندگی خود گذشتند.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به حضور مؤثر بسیج سازندگی در توسعه و مرمت مساجد و گلزارهای شهدا، گفت: موضوع شهدا مسئله عادی نیست باید همه نسبت به آن حساس باشند به ویژه مسئولانی که امروز در این کشور جایگاه و مقامی دارند.

وی از آغاز مرمت و بازسازی مسجد و گلزار شهدای شلمان خبر داد و افزود: مسجد شلمان در سال ۹۸ و توسط عده‌ای ضد انقلاب دچار آتش سوزی شده لذا بسیج سازندگی بر اساس وظیفه ذاتی خود پای کار آمده و در چند هفته آینده کار مرمت و بازسازی مسجد شلمان را آغاز می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر تسریع در روند احداث و مرمت مسجد شلمان، بیان کرد: در بازدید امروز فرمانده سپاه قدس گیلان از این مسجد مقرر شد حدفاصل مسجد شلمان تا گلزار شهدای این شهر به واسطه حضور مزار شهید مرتضی حسین‌پور مسقف شود این مهم پس از برآورد هزینه‌ها در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.