اردبیل- ‍رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: تعداد ۱۱ جایزه در دومین جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند به معلمان هنرمند اردبیل رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند سراسر کشور ۲۳ هزار و ۴۵۰ نفر شرکت کرده بودند که از این به معلم هنرمندان اردبیلی رسید.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای آوایی، رسانه و فضای مجازی، نقد ادبی و هنری و آفرینش‌های ادبی برگزار شد، افزود: مقام اول توسط زهرا پناهی در رشته نگارگری، مقام اول توسط جاوید خدمتی در رشته عکاسی، مقام دوم توسط مرجان همدمی در رشته هنرهای مفهومی، مقام دوم توسط صابر صفایی در بخش خوشنویسی خط ثلث، مقام دوم توسط زهرا مؤذنی در رشته نقد فیلم، مقام دوم توسط رامین اقراری و مقام سوم توسط ولی علیزاده در رشته هنرهای آوایی، مقام سوم توسط حجت مجرد در رشته پوستر، مقام سوم توسط محسن وظیفه در رشته نمایشنامه‌نویسی، مقام تقدیری توسط محمدرضا بایرم‌پور در رشته خوشنویسی خط نستعلیق و مقام تقدیری توسط الناز بدر پرچین در رشته اینفوگرافی را به دست آوردند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: شناسایی و ارتقای توانمندی‌های معلمان هنرمند و بهره‌گیری از آنان از مهم‌ترین اولویت‌های این فراخوان بود و در کنار تجلیل، تقدیر و تکریم از معلمان هنرمند کشور، توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف این رویداد به شمار می‌آمد.

رجبی تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین کشوری، تعدادی از منتخبین و جمعی از هنرمندان و معلمان استان در آرامگاه سعدی شیراز برگزار شد.