انگوت- فرماندار شهرستان انگوت گفت: پروژه های اجرایی شاخصی در سطح شهرستان انگوت در راستای توسعه و عمران روستایی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطفعلی زیادی عصر یکشنبه در بازدید از عملیات اجرایی آسفالت معابر داخل روستای شاعرلر انگوت اظهار کرد: برابر برنامه ریزی های انجام یافته در سند توسعه شهرستان و با تلاش‌های انجام یافته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرستان عملیات زیرسازی معابر داخل روستاها در چهار روستای شاعرلر، داشقاپو، هدی لو و مرکز بخش دره رود زیوه انجام یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اجرایی شاخصی در سطح شهرستان انگوت در راستای توسعه و عمران روستایی در حال انجام است، افزود: آسفالت معابر داخل روستاها با هدف هدایت آب‌های سطحی و بهسازی معابر داخل روستاها از روستای شاعرلر آغاز شده است.

فرماندار شهرستان انگوت بیان کرد: در چهار روستا به میزان ۱۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آسفالت معابر انجام خواهد یافت که زیرسازی آن نیز با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام یافته است.

زیادی ضمن قدردانی از همکاری دهیاری‌ها و اهالی روستاها در بازگشایی و تعریض مسیرها ادامه داد: با احتساب روستاهایی که سنگفرش و فضا سازی در آنها در حال انجام هست ده پروژه در حوزه عمران روستایی در فصل کاری عملیاتی می‌شود.