رادیو صبا به مناسبت دهه ولایت و امامت پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با نزدیکی به دهه ولایت و امامت حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا خبر از برگزاری پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» داد.

افتخاری عنوان کرد: با توجه به نزدیکی دهه ولایت و امامت وظیفه رسانه ملی پرداختن به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت است، کاری که رادیو صبا به این مناسبت انجام می دهد تهیه فضای تعاملی برای مخاطبان است که در آن ساده و صمیمی با امام خود حرف بزنند و دلگویه های صمیمی خود را با حضرت علی (ع) برای رادیو صبا ارسال کنند. مخاطبان می توانند از طریق تماس با تلفن گویا به شماره ۲۷۸۶۱۰۵۵ و ارسال فایل های صوتی خود به سامانه هدهد رادیو صبا به آدرس hodhod.irib.ir ساده و صمیمی با امام خود حرف برنند.

وی افزود: فایل های ارسالی مخاطبان در فواصل پخش برنامه های رادیو صبا در دهه ولایت و امامت پخش خواهد شد.

مدیر شبکه رادیویی صبا در ادامه از برگزاری جشن ویژه عید غدیر با عنوان «اینجا همه عاشقند» خبر داد و گفت: این جشن در شب عید غدیر با حضور مخاطبان برگزار خواهد شد و قرار است در این جشن از تعدادی از آثار برگزیده ارسالی برای پویش «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» تقدیر شود.

افتخاری درباره برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت بیان کرد: در این ایام برنامه های شبکه با تغییر و انعطاف در محتوا به گرامیداشت این دهه می پردازد.

برنامه های شبکه در این ایام با تاکید به سنت حسنه هدیه دادن به بهانه عید غدیر تقدیم مخاطبان می شود.