رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: حج تمتع امسال علیرغم تمامی دغدغه‌ها در خصوص موضوعات زیرساختی، در کوتاه‌ترین زمان و با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی همه همکاران راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه در جمع مدیران مجموعه و مدیران کاروان‌های منطقه یک مکه مکرمه به شرایط حج تمتع امسال اشاره کرد و افزود: علیرغم ضیق وقت و مشکلاتی که وجود داشت، با عنایت خداوند، دعای خیر مردم کشور، رهنمودهای رئیس سازمان حج و زیارت، تلاش‌های دستگاه‌های همکار و حمایت‌های بی دریغ مسئولان کشور و دولت توانستیم در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را برای اعزام حجاج کشور انجام دهیم.

وی افزود: حج تمتع امسال علیرغم تمامی دغدغه‌ها در خصوص موضوعات زیرساختی، در کوتاه‌ترین زمان و با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی همه همکاران راه اندازی شد.

رئیس ستاد مکه مکرمه در حج ۱۴۰۱ تاکید کرد: در حال حاضر نیز اکثریت زائران کشورمان وارد سرزمین وحی شده اند و مشکل خاصی وجود ندارد اما نیازمند همراهی، همفکری و همدلی همه مدیران مجموعه‌ها و مدیران کاروان‌ها در پیگیری و رفع نواقص و تبیین اقدامات انجام گرفته برای زائران هستیم.

به گفته رضایی، مدیران مجموعه‌ها و کاروان‌ها می‌توانند به جهت اقناع بیشتر زائران نسبت به حج امسال و همچنین افزایش رضایتمندی آنها تلاش کنند.

وی به مدیران کاروان‌های مدینه بعد توصیه کرد که به صورت جدی به تبیین شرایط مدینه منوره در خصوص هتل‌ها و زیرساخت‌های اسکان بپردازند.

رئیس ستاد مکه مکرمه تصریح کرد: اطلاع رسانی این موضوع که با محدودیت‌های هتلی در مدینه مواجه بوده ایم و سعی شده با همین شرایط امکانات مناسب و در خور شأن زائران فراهم شود ضروری است چراکه وضعیت هتل‌ها در مدینه و مکه با هم تفاوت دارد و آگاهی در این رابطه الزامی است.