شیراز- استاندار فارس گفت: بودجه‌های استانی کفاف رفع مشکلات مردم استان را نمی دهد وممکن است حل مشکلات سال ها به طول‌انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد ازظهر یکشنبه در شورای اداری استان فارس بیان کرد: مدیران استان فارس باید توجه ویژه ای به عید غدیر داشته باشند و مراسم‌های مربوط به این عید سعید باید به خوبی گرامی داشته شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس متذکر شد: عید سعید غدیر خم بزرگترین و مهم‌ترین عید برای مسلمانان است از این رو باید شرایط گرامیداشت این عید در نظر گرفته شود البته شرایط مدیریت مصرف نیز باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف اند یک روز قبل از عید سعید غدیر خم نسبت به برگزاری میز خدمت اقدام کنند تا این موضوع در جامعه وجود داشته باشد که خدمت رسانی در ایام عید غدیر رشد قابل توجه داشته است.

وی ادامه داد: استان مشکلاتی در حوزه راه و تأمین آب داشته و تمامی شهرستان‌های استان دارای مشکلات متعدد در حوزه آب و راه اند.

ایمانیه گفت: با بودجه‌های که برای راه و تأمین آب. در نظر گرفته شده است حل مشکلات جامعه سال ها به طول می‌انجامد.

استاندار فارس تاکید کرد: وجه مشترک تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های ناتمامی است که در شهرستان‌ها موجود است.

وی ادامه داد: شایسته مدیریت در جامعه اسلامی نیست که برخی از پروژه‌ها ١٢ سال طول کشیده باشد این در حالی است که مشکلات به راحتی قابل برطرف شدن است.

استاندار فارس در خصوص عدم رعایت پوشش اسلامی به صورت محدود در شیراز متذکر شد: این حادثه موضوع هشدار دهنده خوبی برای استان فارس بود از این رو نباید فعالیت‌ها مقطعی و سطحی باشد از این رو باید فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب عمیق و دقیق باشد تا جامعه دچار خسران نشود.

به گفته این مقام مسئول حداقل خواسته مدیران ارشد استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی آن است که تا پایان تیر ماه مشکلات موجود در حوزه عفاف و حجاب تصحیح شود و اگر کسی خواسته مدیران را رعایت نکرد باید به مرخصی بدون حقوق برود.

وی ادامه داد: اگر تذکری داده می‌شود به علت دلسوزی افراد برای دین است و این فرمان عفاف و حجاب که خداوند داده است برای راحتی انسان است.

به گفته این مقام مسئول از استان فارس به علت مبارزه مؤثر در حوزه موادمخدر در کشور تقدیر شد این در حالی است که مدیران استان و فرمانداران باید مبارزه جدی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز هم داشته باشند.

ایمانیه متذکر شد: باید تمامی ارکان نظام در کنار یکدیگر قرار گرفته تا آرامش ایجاد شده در بازار پس از طرح اقتصادی دولت حفظ شود و باید به صورت قاطع نسبت به برخورد با دانه درشت‌های متخلف در حوزه صنف مقابله شود.

به گفته استاندار فارس فعالیت‌های صورت گرفته برای تربیت مدیران جوان در گام دوم انقلاب خوب نیست و این اقدام بسیار کند است.