اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی برای حمایت از مجموعه های حمایتی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از عزم جدی دستگاه قضائی برای حمایت از مجموعه‌های حمایتی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مجموعه قضائی در راستای وظایف خطیر خود از تمام توان خود برای حمایت از مجموعه‌های حمایتی از قبیل بهزیستی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی بیشترین تلاش را به کار بسته تا هیچ حقی پایمال نشده و جانب حق رعایت شود، گفت: کار در مجموعه بهزیستی بسیار سخت اما دلچسب بوده و حقیقتاً کار در چنین مجموعه‌هایی نیازمند پشتکار، ایثار، از خود گذشتگی و همت مضاعف است که به امید خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به آسیب دیدگان و محرومان را شامل حال ما کرده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بر تداوم ارتباط بین بخشی و تعامل مؤثر با سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: اتخاذ تصمیم‌های درست و سازنده‌ای به نفع مردم باشد در سایه هم افزایی و تعامل بین بخشی میسر خواهد شد.

حجت الاسلام کثیرلو احصاء مشکلات و رفع نیازهای ولی نعمتان را اصلی‌ترین دغدغه دستگاه قضائی استان عنوان کرد و افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، حمایت از بخش‌های غیردولتی، نظارت و بازرسی جدی، مستمر و برنامه‌ریزی شده از مراکز تحت امر، عملیاتی نمودن فعالیت‌ها و اقدامات و احقاق حقوق عامه مددجویان از جمله انتظاراتی هستند که بهتر است در این برنامه‌ریزی‌ها و سیاست گذاری‌های هدفمند اتخاذ و اعمال شود.