رئیس جمهوری لبنان در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ابراز امیدواری کرد که ملت فلسطین موفق به پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان دیدار کردند.

در این دیدار الاحمد از رئیس جمهور و ملت لبنان به خاطر حمایت از مسئله فلسطین قدردانی کرد و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی این کشور را تبریک گفت.

عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین با تاکید بر اینکه لبنان بحران‌های پیش رو را پیشت سر خواهد گذاشت و به ایفای نقش خود در منطقه و جهان خواهد پرداخت، رئیس جمهور لبنان را در جریان تحرکات سیاسی عرصه فلسطین و تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی به ویژه در شهر قدس و تشدید مقاومت مردمی علیه شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری، قرار داد.

از سوی دیگر، رئیس جمهور لبنان نیز ابراز امیدواری کرد که ملت فلسطین به اشغالگری رژیم صهیونیستی پایان دهد و موفق به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت المقدس شود.

وی با تاکید بر ضرورت یکپارچگی ملت فلسطین، گفت که سازمان آزادی بخش الگو و سرمشق ملت فلسطین در آزادسازی اراضی اشغالی است.