بازیگران و عوامل نمایش «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی نمایش، «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی از یکشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود.

امیرکاوه آهنین‌جان، محمدهادی عطایی، ندا مقصودی، سیروس همتی، ناصر علی پاشا (عاشوری)، سیدرضا علوی، امید رهبر، الهه حسینی و رضا دادویی بازیگرانی هستند که به ترتیب ورود به صحنه در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین بازی‌یاران نمایش: علی شیرپی، پرستو ایزدی‌پناه، دانیال کریمی، شادی آقایی و بردیا قادریان‌دهکردی هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اوضاع ایران به هم ریخته است. مردم کوچه و بازار اعتصاب کرده‌اند. کلنل لیاخوف با قشون روس، مجلس را به توپ بسته است. قزاق‌ها به دنبال کشتن مشروطه‌چی‌ها هستند. در این میانه حاجی جبار به دنبال منافع خویش است و ...

رضا دادویی دراماتورژ و مشاور کارگردان، میلاد دبیری مجری طرح، ماریا حاجیها طراح گریم، علی ساسانی‌نژاد طراح صحنه و نور، هلیا شکری طراح لباس، فرشاد فزونی طراح صدا و موسیقی، امیر رجبی طراح گرافیک، کیمیا ذاکری دستیار کارگردان، میلاد بهشتی عکاس، مصطفی داودآبادی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، شقایق فرشته مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات و محمدرضا پورحکیمی تهیه‌کننده نمایش «خانه خراب» هستند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «خانه خراب» می‌توانند بلیت این نمایش را از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه تهیه کنند.