البرز - جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند چهارنفره سرقت از انباری‌های ساختمان‌های مسکونی در شهرستان کرج دستگیر و روانه زندان شدند.

محمد معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری یک ساختمان مسکونی در شهرک بنفشه کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کاراگاهان در بررسی‌های میدانی رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار استان را در این سرقت‌ها مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه او را در شهرک بنفشه شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری متهم با هماهنگی قضائی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی این سارق به انجام ۳۰ فقره سرقت از انباری ساختمان‌های مسکونی با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار کرد.

وی با بیان اینکه مخفیگاه همدستان متهم نیز در خط ۴ حصار شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها هم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

گودرزی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان متذکر شد: پس از تکمیل پرونده و شناسایی همه مالباختگان، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانی زندان شدند.