اردبیل- رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از دعوت چهار فوتبالیست دختر استان اردبیل به مرحله نهایی اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار فوتبالیست دختر استان اردبیل به مرحله نهایی اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشور دعوت شدند.

وی بیان کرد: مریم محمدی، آیدا عبدی، سارا پورمعصوم و الینا میرزاپور فوتبالیست‌های دعوت شده اردوی به تیم ملی هستند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: این اردو از ۲۴ تیر تا ۲۷ خرداد در شیراز برگزار می‌شود و این نفرات باید خود را تا زمان مقرر معرفی کنند.

نوتاش با اشاره به استعدادهای خوب فوتبال دختران در اردبیل خاطرنشان کرد: تعدادی از فوتبالیست‌های دختر اردبیل در لیگ‌های خارجی و لیگ برتر کشور بازی می‌کنند و سابقه بازی درتیم ملی بزرگسالان را دارند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و جذب اسپانسر قوی زمینه حضور تیم بانوان اردبیل در لیگ فوتبال بانوان کشور را فراهم کنیم تا این فوتبالیست‌ها به خوبی خود را نشان دهند و برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از رشد و توسعه داوری بانوان فوتبال استان خبر داد و گفت: در حال حاضر داوران بانوی اردبیلی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کنند و سابقه قضاوت بین‌المللی هم دارند.